Testbilder

Egentligen så kankse jag borde vänta tills imorgon med att testa kameran för att få ett lite bättre resultat, men kunde inte hålla mig så gick och försökte ta lite kort här i huset.

Till råga på allt så har vi verkligen sämst belysning i hela huset så ljusförhållandena är riktigt kassa på dessa bilder. Jag tycker ändå att dom blev helt okej. I mörker så blir bilderna brusiga, så är det ju bara men vad jag upplevde som bra var att dom inte vart så suddiga som dom kan bli när man inte är så stadig på handen i mörker.

Tror denna kamera kommer leva upp till de förväntningar jag har. Jag har ju redan en system kamera så denna ska mer bara vara en kamera som hänger med i jackfickan så att jag förhoppningsvis börjar ta mer kort. Sedan jag fick min systemkamera så har jag knappt några bilder alls, det blir liksom att man missar massa tillfällen.

Hur som haver, här kommer några bilder jag tog.









Kommentarer
Postat av: e

<3

2012-01-03 @ 20:20:15
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0