Plugg & mat

Nu sitter jag och skriver på en bokrecension som jag måste skriva till skolan. Den ska vara inne senast 3 februari men känns som att det skulle vara skönt att få den gjort, vi har dock haft en termin på oss så så duktig är jag ju faktiskt inte.

Senare kommer Rebecca hit och vi tänkte fortsätta skriva på en broschyr som ridskolan hon rider på ska ha in imorgon. Eventuellt att vi beställer hem pizza som vi kan äta också. Uppdatering blir det alltså senare idag för nu tänker jag fortsätta med recensionen.

Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Vet inte om du gillar detta. Men jag kommer inte att ha möjlighet att bloga över helgen. Så jag har en frågestund. Ställa gärna en regäl fråga så blir jag glad! :)

2012-01-11 @ 19:13:29
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0