godnatt

Nej nu ska jag ta och lägga mig tror jag. Har varit jättetrött idag, det var nämligen massa folk som ringde mig inatt för att det var en hund som liknade min som var ute på villovägar. Snällt såklart, men ska jag vara ärlig så tyckte jag inte att det var lika roligt inatt vid 2-3 tiden när jag ville sova, haha.

Idag har jag som jag skrev tidigare åkt skridskor. Snön bara vräkte ner och jag såg ut som en rolig snögubbe där ett tag. Sen fick Niklas igång sin skoter också så vi tog en sväng. Har bara åkt skoter en gång och det var när jag var 6 bast gammal! Nu fick jag tillochmed köra ju, ascolt! haha

Godnatt allihopa! Hoppas att min kamera kommer i morgon, men det visar sig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0