Svinborst - bra för håret



Ett tips jag har att komma med är att ni alla skaffar er en svinborst! Jag fick en själv i julklapp och är hur nöjd som helst. Denna borste har en rad fördelar gentemot en vanlig borste och är därför ett otroligt bra köp trots ett lite dyrare pris.

♣ Den reder lätt ut trassligt hår
♣ Den är skonsam mot håret, dvs sliter inte lika mycket på håret som med en vanlig borste
♣ Den ger glans då den drar ut hårets naturliga fetter ut i stråna
♣ Den ger stimulans åt hårbotten
♣ Den är otroligt bra till hårförlängningar

Självklart så kan det säkert vara olika från person till person.

Kommentarer
Postat av: Amanda De Vil | Tatuering och teckning

Får köpa mig en sån då, min är inte sådär superbra till mina hårförlängningar :D

2011-12-31 @ 18:26:18
URL: http://amandadevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0