Hemmafru

Jag har vart lite hemmafru och gjort mat till resten utav familjen. Eftersom pappa jobbar eftermiddag och mamma inte kom hem förens vid sex så tog jag saken i egna händer. Korvstroganoff och ris blev det, måste dock erkänna ass jag gjorde såndär pulver stroganoff så egenligen var det enda jag gjorde att koka upp riset och steka korven. Sen var det bara att blanda pulvret med mjölk och vatten. Gott blev det iallfall och jag ycker nästan att dessa är godare än hemmagjord.

Här är en bild på mitt fönster som jag fixade för några dagar sedan. Riktigt kass bild men är ju alltid något.

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Tack! :)

2011-12-07 @ 22:02:22
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0